Bc. Filip Štandl
Diplomová práce
Zavádění nového produktu na trh
Introduction of new product to the market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nalezením komunikační strategie nezbytné pro úspěšné zavádění nového produktu na trh. Pro potřeby splnění hlavního cíle je provedena analýza nového produktu - strojního zařízení mobilního odrazového drtič Sandvik QI341, jehož vlastnosti jsou hlavním obsahem komunikačního sdělení. V rámci komunikační strategie je rovněž provedena segmentace trhu, nezbytná pro individuální zaměření …víceAbstract:
The thesis is finding communication strategy which is necessary for successful introduction of the new product to the market. For the purposes of fulfilling the main object of thesis is necessary to analyze the new product – mobile impact crusher Sandvik QI341, because of its characteristics are the main content of communication with customers. As a part of communication strategy is done market segmentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m4gdx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybraného podniku v oblasti pohostinství
Renáta Janoušková -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká -
Marketingová komunikace
Veronika Hájková -
Marketingová komunikace
Tomáš Kruliš -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Filip HOŠINSKÝ