Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi – Bc. Deana Gieratová
Bc. Deana Gieratová
Master's thesis
Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi
Loyalty program of Accor company and its benefits in practice
Abstract:
The main aim of master´s dissertation is to identify the weaknesses of Accor company loyalty programme named „ALL“ and proposal for improvement. The loyalty program ALL will be described in details as well as the loyalty programmes of other hotel companies chosen for this thesis. Furthermore, all the programmes will be evaluated by identical evaluating system which has been created for this purpose …moreAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je identifikácia slabých stránok vernostného programu spoločnosti Accor „ALL“ a návrh možností na jeho zlepšenie. Vernostný program ALL bude detailne predstavený spolu s vybranými konkurenčnými alternatívami. Jednotlivé programy budú vyhodnotené na základe jednotného bodového systému, ktorý bol vytvorený pre tento účel. Diplomová práca je rozdelená do troch častí. V prvej …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/l3339/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Customer experience
Andrea Brayerová -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
The effectiveness of a loyalty program of a leading manufacturer of skylights.
Michaela Vlková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa