Společenská odpovědnost firem jako nástroj firemní konkurenceschopnosti – Ing. Jan Vaic
Ing. Jan Vaic
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost firem jako nástroj firemní konkurenceschopnosti
Corporate social responsibility as a tool of a competitive avantage
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje konceptu společenské odpovědnosti firem a jejímu uplatňování v ČR a ve světě. V souvislosti s tímto konceptem se vynořují nejen výhody plynoucí z jejího uplatňování, ale i argumenty druhé strany, tj. odpůrců konceptu společenské odpovědnosti. Práce mapuje také přístup energetické Skupiny ČEZ ke společenské odpovědnosti, rovněž její praktické aplikování. Jedním z prioritních …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the corporate social responsibility and its application in the Czech Republic and abroad. In connection with this concept, not only benefits resulting from its application are emerging, but also arguments coming from the other side, from the side of opponents of the CSR concept. The work is mapping the attitude of the power CEZ Group toward the CSR, but also the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r34a7/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Ing. Lenka Sedláčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman