Vliv tréninku v prostředí virtuální reality na úroveň jednoduché a složité reakční doby na vizuální podnět a audiální reakční dobu u studentů s oborem tělesná výchova. – Tereza VÁŇOVÁ
Tereza VÁŇOVÁ
Bakalářská práce
Vliv tréninku v prostředí virtuální reality na úroveň jednoduché a složité reakční doby na vizuální podnět a audiální reakční dobu u studentů s oborem tělesná výchova.
Influence of virtual reality on simple and choice reaction time on visual stimulation and audial reaction time in students of physical education.
Anotace:
Cílem práce bylo aplikovat trénink ve virtuální realitě probíhající určitou dobu u skupiny patnácti studentů (experimentální skupina) ve věku 21 1,4 let trénink. A díky měření jednoduché, složité a audiální reakci zjistit, zda dojde ke zlepšení reakční doby. Trénink ve virtuální realitě trval 5 týdnů, kdy probandi docházeli na trénink reakční doby ve virtuální realitě. Pro měření jednoduché, složité …víceAbstract:
The graduation paper is focused on virtual reality and it's application in training of fifteen undergraduates (experimental group) aged 21 1,4 years. The goal was to find out if measuring of simple, complex and auditory reaction can improve reaction time. Working out in virtual reality lasted for five weeks, when probationers attended training of reaction time in virtual reality. Device Fitro reaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Štefan Balkó, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁŇOVÁ, Tereza. \textit{Vliv tréninku v prostředí virtuální reality na úroveň jednoduché a složité reakční doby na vizuální podnět a audiální reakční dobu u studentů s oborem tělesná výchova.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/9gvj5k/.
Jak správně citovat práci
VÁŇOVÁ, Tereza. Vliv tréninku v prostředí virtuální reality na úroveň jednoduché a složité reakční doby na vizuální podnět a audiální reakční dobu u studentů s oborem tělesná výchova.. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova a sport
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi reakční dobou a agility u badmintonistů staršího školního věku s různou výkonnostní úrovní
Jakub STRAKA -
Vliv vybraných jógových cvičení na koncentraci pozornosti a reakční dobu u dětí ve věku 15-16 let.
Štěpán KOTRBA -
Vliv kanabidiolu (CBD) na pozornost a reakční dobu
Jiří ŠULC -
Vliv různé intenzity audiální zátěže na jednoduchou a složitou reakční dobu při vizuální stimulaci.
Jan ŠÍMA -
Vliv temperamentu na úroveň jednoduché a složité reakční doby při vizuální stimulaci u studentů s oborem tělesná výchova
Tereza VÁŇOVÁ -
Vliv zvukové zátěže na úroveň jednoduché a složité reakční doby u žen
Kamila DUNAJOVÁ -
Vliv kofeinu a taurinu na jednoduchou a složitou reakční dobu
Ivo HORÁK -
Vliv různé intenzity vizuálního podnětu na úroveň jednoduché a složité reakční doby u studentů Katedry tělesné výchovy a sportu.
Samuel REPIAR