Jaroslav Diblík
Diplomová práce
Mobilní komunikace v ČR
Mobile Communications in the Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá mobilní komunikací v České republice. Klade si za úkol obeznámit čtenáře s jednotlivými typy technologií a digitálními standardy vyskytujícími se na trhu mobilních komunikací v ČR. Seznamuje ho s operátory na českém trhu, nejen s klasickými, avšak zejména s operátory virtuálními (MVNO). Vymezuje legislativu a také pozici ČTÚ. V závěru analyzuje současnou situaci na trhu a snaží se nabídnout …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of mobile communication in Czech republic. Its main task is to make reader fimiliar with different types of technology and digital standards on Czech mobile communication market. Thesis shows mobile communication providers in Czech republic, not only the conventional ones, but especially virtual operators(MVNO). It defines the legislation and position of Czech Telecommunication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47070
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Jiří Přibil
- Oponent: Veronika Zelená
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47070
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Adapting the Needs of the Youht Segment by Mobile Operator in the Czech Republic
Simona Földesová -
Application of MCDM approaches for choosing a mobile operator in a multinational company
Sajjan Ghimire -
Mobile virtual network operator as a new type of a telecommunication services provider
Marek Štěpán -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitelů se zvláštními sociálními potřebami (na příkladu T-Mobile)
Barbora Holečková -
Customer Loyalty in the mobile services market in Albania
Xheni Haka -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitele (na příkladu T- Mobile)
Michaela Barančinová -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková