USING PRONUNCIATION GAMES IN THE EFL CLASSROOM – Bc. Daniel AMBROŽ
Bc. Daniel AMBROŽ
Master's thesis
USING PRONUNCIATION GAMES IN THE EFL CLASSROOM
Using games in the EFL classroom
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na využití her k výuce výslovnosti anglického jazyka na základní škole. Cílem je tuto problematiku rozebrat z metodologického hlediska, a poté na základě těchto informací provést průzkum mezi žáky a učiteli základní školy. V práci je také přiloženo a analyzováno pět her, sloužících jako možná inspirace pro čtenáře.Abstract:
The master's thesis is focused on using games to teach pronunciation in the EFL classroom. The goal is to describe the issue from the methodological point of view, so that a theoretical basis for researches among pupils and teachers of secondary school is created. The work includes an analysis of a set of five pronunciation games which might serve as a potential inspiration for the reader.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AMBROŽ, Daniel. USING PRONUNCIATION GAMES IN THE EFL CLASSROOM. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / UAJ-UM
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Názory učitelů na výuku cizích jazyků se zaměřením na anglický jazyk u žáků 1. stupně základních škol
Anita Čechová -
Svátky a tradice v anglicky mluvících zemích ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy.
Eva Demmerath -
Příprava, realizace a evaluace Školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání se zaměřením na vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace - Cizí jazyk - Anglický jazyk
Miroslav FILIP -
POSTOJE A NÁZORY ČESKÝCH TEENAGERŮ NA ANGLICKÝ JAZYK
Gabriela KLIMENDOVÁ -
Metodologie CLIL ve výuce odborných předmětů na střední zdravotnické škole
Hana Antonie Svobodová -
Využití her a pomůcek pro rozvoj řeči při výuce správné výslovnosti
Kateřina Říhová
Názov
Vložil
Vložené
Práva