Instagram jako nástroj marketingové komunikace – Bc. Barbora Stará
Bc. Barbora Stará
Bakalářská práce
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Instagram as a Marketing Tool
Anotace:
Tématem bakalářské závěrečné práce je Instagram jako nástroj marketingové komunikace. V teoretické části se práce zaměřuje na popis základních pojmů marketingové komunikace, popisuje sociální sítě a zabývá se měřením efektivity na sociálních sítích. Především je věnována pozornost Instagramu a jeho využití a specifika v marketingové komunikaci. Bakalářská práce také popisuje tzv. Influencery a jejich …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Instagram as a marketing tool. The theoretical part of the thesis focuses on the description of the basic concepts of marketing communication, describes social networks and deals with the measurement of effectiveness on social networks. Above all, attention is paid to Instagram and its use and specifics in marketing communication. The bachelor thesis also describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a26ak/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová