Bc. Barbora Stará

Bachelor's thesis

Instagram jako nástroj marketingové komunikace

Instagram as a Marketing Tool
Abstract:
Tématem bakalářské závěrečné práce je Instagram jako nástroj marketingové komunikace. V teoretické části se práce zaměřuje na popis základních pojmů marketingové komunikace, popisuje sociální sítě a zabývá se měřením efektivity na sociálních sítích. Především je věnována pozornost Instagramu a jeho využití a specifika v marketingové komunikaci. Bakalářská práce také popisuje tzv. Influencery a jejich …more
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is Instagram as a marketing tool. The theoretical part of the thesis focuses on the description of the basic concepts of marketing communication, describes social networks and deals with the measurement of effectiveness on social networks. Above all, attention is paid to Instagram and its use and specifics in marketing communication. The bachelor thesis also describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
  • Reader: PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní