Marketingová komunikace značky DAFLEX SYSTEM – Jakub Holešovský
Jakub Holešovský
Bakalářská práce
Marketingová komunikace značky DAFLEX SYSTEM
Marketing communication of Daflex System
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na současnou marketingovou komunikaci značky Daflex System a návrh nových způsobů komunikace, pro zvýšení efektivnosti. Návrh komunikace by měl vést ke zvýšení povědomí o této značce. Na základě porovnání s konkurencí byly vytvořeny návrhy a předpokládaný rozpočet. Literární rešerše obsahuje veškeré pojmy a jejich vysvětlení týkající se marketingové komunikace a jejich …víceAbstract:
The Bachelor thesis is aimed at the analysis of the current marketing communication of the brand Daflex System and recommendations of new ways of communication, which could be effective for the brand. The suggestions should lead to greater awareness of Daflex System. All recommendations were based on com-parison with the nearest competitors. The theoretical part consists of explication specific terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva