Bc. Eva Pešková
Diplomová práce
Public relations vybrané firmy
Public relations of the selected company
Anotace:
Hlavním předmětem diplomové práce "Public relations vybrané firmy" je návrh PR aktivit pro firmu Školky v přírodě tak, aby levně a efektivně oslovila stávající i nové klienty. Budování a udržování dobrých vztahů s klienty je pro firmu podstatné, jelikož poskytuje služby vzdělávacím institucím. Nástroj PR firma používá zatím jen nepatrně. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce je zaměřena …víceAbstract:
The main subject of master thesis "Public relations of the selected company" is the proposal of PR activities for the Školky v přírodě company in order to acquire new clients and build cheaply and effectively credibility for existing clients. Building and maintaining of good relationships with clients is very important because company provides services to educational institutions. Company uses PR only …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pešková, Eva. Public relations vybrané firmy. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Návrh dvou exkurzí pro žáky ZŠ (botanická do PR Plané loučky a ekologická do Centra ekologických aktivit Sluňákov)
Kateřina ZATLOUKALOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva