Jana Hůlová
Bachelor's thesis
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem
The strategy of managing customer relationships
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá identifikací potřeb a vyhodnocením postupů vedoucích k vybudování a upevňování vztahu mezi vnitřními i vnějšími zákazníky podniku. Představuje vliv jednotlivých nástrojů a technik využívaných k rozvoji vztahů napříč podnikem i se svými zákazníky. Závěrem shrnuje, za jakých podmínek lze získané zkušenosti využít v dalších oborech.Abstract:
The bachelor thesis deals with the identification of needs and evaluation of procedures leading to building and consolidating the relationship between internal and external customers of the company. It represents the influence of individual tools and techniques used to develop relationships across the company and with their customers. In conclusion it summarizes the conditions under which the acquired …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rl1ee/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
PR as a part of integrated marketing communication
Alyesya Kharlan -
PR as a part of integrated marketing communication
Natalia Pankova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.
Ondřej Popelka -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova