Ing. Kirill Polyakov
Diplomová práce
Média a mediální strategie
Media and media strategy
Anotace:
Diplomová práce vysvětluje jakou roli hrají média v marketingové komunikaci podniku a představuje ukazatele, které pomáhají firmám poznat hodnotu mediálního prostoru a orientovat se ve svých mediálních rozhodnutích. Práce je strukturovaná do dvou částí – teoretické a praktické. Teoretickou část diplomové práce jsem napsal na základě prostudování publikací a článků. Kvalitativní výzkum je v praktické …víceAbstract:
The thesis explains the role of the media in the marketing communication in the business and presents indicators that help businesses to understand the value of media space and orient themselves in their media decisions. The work is structured into two parts – theoretical and practical. The theoretical part of the thesis is written on the basis of studying the publications a articles. Qualitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yar5z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Návrh na změnu marketingové komunikace a komunikačního mixu podniku Royal Rolls
Petr Ngo -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová