Ing. Kirill Polyakov

Diplomová práce

Média a mediální strategie

Media and media strategy
Anotace:
Diplomová práce vysvětluje jakou roli hrají média v marketingové komunikaci podniku a představuje ukazatele, které pomáhají firmám poznat hodnotu mediálního prostoru a orientovat se ve svých mediálních rozhodnutích. Práce je strukturovaná do dvou částí – teoretické a praktické. Teoretickou část diplomové práce jsem napsal na základě prostudování publikací a článků. Kvalitativní výzkum je v praktické …více
Abstract:
The thesis explains the role of the media in the marketing communication in the business and presents indicators that help businesses to understand the value of media space and orient themselves in their media decisions. The work is structured into two parts – theoretical and practical. The theoretical part of the thesis is written on the basis of studying the publications a articles. Qualitative research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní