Bc. Tomáš Bergman

Master's thesis

Vliv introverze/extroverze na nákupní chování

The influence of introversion/extroversion on shopping behaviour
Anotácia:
Diplomová práce se v teoretické části věnuje především typologii osobnosti a nákupnímu chování. Hlavním cílem diplomové práce je ověření vlivu introverze a extroverze na nákupní chování respondentů. Tomu je věnována praktická část této práce. V rámci průzkumu bylo osloveno celkem 55 respondentů, kteří vyplnili Eysenckův test typologie osobnosti. Z tohoto vzorku byla vybrána užší výzkumná skupina 15 …viac
Abstract:
The theoretical part of the thesis is mainly devoted to personality typology and shopping behaviour. The main aim of the thesis is to verify the influence of introversion and extroversion on the purchasing behaviour of the respondents. The practical part of this thesis is devoted to this. A total of 55 respondents were contacted and completed the Eysenck Personality Typology test. From this sample …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication