Vliv introverze/extroverze na nákupní chování – Bc. Tomáš Bergman
Bc. Tomáš Bergman
Master's thesis
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
The influence of introversion/extroversion on shopping behaviour
Anotácia:
Diplomová práce se v teoretické části věnuje především typologii osobnosti a nákupnímu chování. Hlavním cílem diplomové práce je ověření vlivu introverze a extroverze na nákupní chování respondentů. Tomu je věnována praktická část této práce. V rámci průzkumu bylo osloveno celkem 55 respondentů, kteří vyplnili Eysenckův test typologie osobnosti. Z tohoto vzorku byla vybrána užší výzkumná skupina 15 …viacAbstract:
The theoretical part of the thesis is mainly devoted to personality typology and shopping behaviour. The main aim of the thesis is to verify the influence of introversion and extroversion on the purchasing behaviour of the respondents. The practical part of this thesis is devoted to this. A total of 55 respondents were contacted and completed the Eysenck Personality Typology test. From this sample …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c67a3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Smyslový marketing
Martin Hudec -
Osobnost vychovatele školní družiny podle typologie MBTI.
Denisa KOJECKÁ -
Typologie MBTI a její využití v týmové spolupráci
Blanka Šimonovská -
Typologie MBTI a studium sociální pedagogiky
Klára KAPOUNKOVÁ -
Osobnost vychovatele školní družiny podle typologie MBTI.
Denisa KOJECKÁ -
Zkoumání vlivu extraverze na úspěch v síťovém marketingu využitím typologie osobnosti dle MBTI
David Černý -
Využití typologie osobnosti při výběru zaměstnanců v MSP
Karolína Stichová -
MBTI typologie osobnosti a prožívání osamělosti
Markéta VITOŠKOVÁ