Analýza konkurenceschopnosti ve vybraných lázních – Alexandra Hubáčková
Alexandra Hubáčková
Bachelor's thesis
Analýza konkurenceschopnosti ve vybraných lázních
The Analysis of Competitiveness in the Selected Spas
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti ve vybraných lázních. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje shrnuté poznatky získané studiemi odborné literatury zabývající se lázeňstvím, konkurencí, marketingovými strategickými analýzami a marketingovým výzkumem. Cílem praktické části je zhodnocení současného stavu konkurenceschopnosti vybraných …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the competitiveness of a selected spa. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains summarised knowledges acquired from the studies of professional literature about spas, competition, marketing strategic analysis and marketing research. The aim of the practical part is to determine the current state of competitiveness …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hubáčková, Alexandra. Analýza konkurenceschopnosti ve vybraných lázních. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu
Juraj Zamborský