Komunikační dovednosti dětí v mateřských školách – Bc. Soňa Hochmanová, DiS.
Bc. Soňa Hochmanová, DiS.
Diplomová práce
Komunikační dovednosti dětí v mateřských školách
Communication skills of children in nursery schools.
Anotace:
HOCHMANOVÁ, S.: Komunikační dovednosti dětí v mateřských školách: Diplomová práce. Brno: MU, Fakulta pedagogická, Katedra speciální pedagogiky, 2010. Vedoucí diplomové práce PhDr. Barbora Bočková, Ph.D. Diplomová práce se zabývá komunikačními dovednostmi dětí v mateřských školách. V prvních třech kapitolách jsou zpracovány teoretické poznatky o vývoji dítěte předškolního věku, komunikaci a Rámcovém …víceAbstract:
HOCHMANOVÁ, S.: Communication skills of children in nursery schools: Thesis. Brno: MU, Faculty of Education, Department of Special Education, 2010. The leader of the Thesis PhDr. Barbora Bočková, Ph.D. This thesis focuses on the communication skills of children in nursery schools. In the first three chapters theoretical knowledge of the development of preschool age children, communication, and General …víceKlíčová slova
Klíčová slova Předškolní věk komunikace narušená komunikační schopnost logopedie Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání komunikativní kompetence. Keywords Pre-school age communication disturbed communication ability logopaedia general educational program for preschool education and communicative competence.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cdkzb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2011
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální výukový program pro předškolní děti
Maria Staňková -
Program primární prevence pro děti předškolního věku
Anna Niedermertlová -
Literárně-grafomotorický program pro děti předškolního věku
Michaela Horáková -
Ekologický výukový program jako podpora výuky předškolních dětí
Soňa Spáčilová -
Didactic games as a means for communicative competence development
Bořek Buršík -
Ekologický výukový program pro předškolní děti – „Žížala“
Žaneta Pochopová -
Environmentální výukový program pro předškolní děti
Maria Staňková -
Od pomazánky po rostliny z celého světa - environmentální výukový program pro předškolní vzdělávání
Nicole ŠEJVLOVÁ