Analýza marketingové komunikace v GE Money Bank, a.s. – Bc. Lucie Běhůnková
Bc. Lucie Běhůnková
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace v GE Money Bank, a.s.
Analyse of Marketing Communications in GE Money Bank, a.s.
Abstract:
Cílem práce je popsat marketing a jeho součásti s dopadem na finance společnosti,analyzovat marketingovou komunikaci ve firmě GE Money Bank, a.s. a navrhnout doporučení ke změně. Hlavním smyslem mé diplomové práce jsou doporučení ke změně marketingové komunikace – je zaměřena zejména na analýzu činností jednotlivých oddělení marketingu a analýzu webových stránek společnosti. V literární rešerši jsou …moreAbstract:
Target of this work is to describe marketing and its components have an impact on the finances of the company, analyze marketing communications in GE Money Bank and propose recommendations for change. The main purpose of my thesis are recommendations for change in marketing communication - is focused on analyzing the activities of each department of marketing and web sites of company. In the literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/tlmum/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BĚHŮNKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza marketingové komunikace v GE Money Bank, a.s.}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2011. Available from: https://theses.cz/id/9jjj3p/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova