Zvyšování úspěšnosti webových stránek A/B a multivariantním testováním – Josef Pajskr
Josef Pajskr
Diplomová práce
Zvyšování úspěšnosti webových stránek A/B a multivariantním testováním
Using A/B testing and multivariate testing to increase web profitability
Anotace:
Tento text pojednává o metodách paralelního kvantitativního testování webových stránek za účelem zvyšování jejich úspěšnosti. Tyto metody přinášejí nové možnosti a překonávají nedostatky svých předchůdců. Práce se podrobně zabývá přípravou, provedením i vyhodnocením kvantitativních testů. V popisu přípravné fáze rozebírá správný postup formulace hypotéz a výběr vhodných metod pro ověření jejich platnosti …víceAbstract:
This text concerns methods of parallel quantitative testing of web pages in order to increase their profitability. These methods bring new possibilities and overcome drawbacks of their ancestors. This work deals in detail with preparation, execution and result evaluations of quantitative tests. In chapters concerning test preparation this text describes the right technique of hypothesis formulation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7834
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2009
- Vedoucí: Vilém Sklenák
- Oponent: Lukáš Benda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7834
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Znalostní technologie
Práce na příbuzné téma
-
A/B test a multivariantní testování marketingově významných charakteristik webové stránky
Julie Kneblová -
Efektivní A/B a multivariantní testování v prostředí globálního trhu
Tomáš Janů -
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
Andrea Kramecová -
Improving User Experience and Conversion Rates in E Commerce through Content in an Industry-specific B2B Environment
Adéla Hurtíková -
Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování
Pavlína Hůlková -
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
Jana Morozová -
Využití A/B testování při optimalizaci konverzního poměru
Michal Makoš -
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
Andrea Kramecová