Specifika marketingové komunikace typu B2B a B2C – Ing. Zdeněk Medřický
Ing. Zdeněk Medřický
Master's thesis
Specifika marketingové komunikace typu B2B a B2C
Specifics of B2B and B2C communication
Anotácia:
Tato práce se zabývá specifiky B2B a B2C komunikace. V úvodních částech se zaměřuje na roli informačních a komunikačních technologií v nových podnikatelských koncepcích a hledá místo internetu v marketingové komunikaci. V dalších částech práce objasňuje podstatu, techniky a formy e-marketingu, základní přístupy k měření efektivnosti na internetu a definuje subjekty elektronické komunikace a vztahy …viacAbstract:
This thesis focuses on specifics of the B2B and B2C communication. At the beginning is focused on the role of IT in New Ecomomics models, and is searching the place of Internet in marketing communication. In the following parts clarify the principle, technics and forms of e-marketing, and the basic approaches to efficiency measuring on the Internet and define the subjects of electronic communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vytdo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2008
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Digitální plán online tržiště pro sběratele
Jan Maňák -
Ekonomika kultúry v digitálnej ére: Analýza ekonomického vplyvu filmových festivalov
Veronika Rákoczová -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová -
Marketingová komunikace vybraného e-shopu
Denisa Kudrnovská -
Systémy E-commerce a jejich bezpečnost.
Malika Zakrina -
FMCG v e-commerce v České republice
Libor Jordán -
Slabiny a silné stránky on-line rozhodčího řízení se zaměřením na B2B transakce
Pavel Loutocký