Aspekty jazykových rovin u jedinců se specifickými vzdělávacími potřebami v procesu psaní – Anna DLOUHÁ
Anna DLOUHÁ
Bakalářská práce
Aspekty jazykových rovin u jedinců se specifickými vzdělávacími potřebami v procesu psaní
Aspects of language skills by individuals with special educational needs in the process of writing
Anotace:
Předkládaná práce si klade za cíl zmapovat proces tvůrčího psaní u dětí se specifickými vzdělávacími potřebami s přesahem k hodnocení jednotlivých výstupů tvůrčí činnosti a k rozborování těchto výstupů z hlediska jazykových rovin. Bakalářská práce čítá sedm obsahových celků. První je zaměřen na tvůrčí psaní, jeho historii, tvůrčí potenciál jedince, tvůrčí klima a jeho faktory, na autorský styl a na …víceAbstract:
The goal of this thesis was to show the process of creating by children with special educational needs. Outputs of their creative process were analyse step by step from each of linguistics level - phonetic, phonology, lexical, semantic, morphology, syntax and pragmatic. Every output was evaluated.. Bachelor thesis has seven parts, which are connected with the history of creativity like a field of scientific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Václava Tomická, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DLOUHÁ, Anna. \textit{Aspekty jazykových rovin u jedinců se specifickými vzdělávacími potřebami v procesu psaní}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/9jut3e/.
Jak správně citovat práci
DLOUHÁ, Anna. Aspekty jazykových rovin u jedinců se specifickými vzdělávacími potřebami v procesu psaní. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ