Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping – Richard Ramisch
Richard Ramisch
Bachelor's thesis
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Abstract:
Tématem bakalářské práce je využití marketingové metody Mystery Calling u mobilních operátorů. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé kapitoly týkající se jak marketingového výzkumu, tak Mystery Shoppingu samotného. Praktická část je věnována samotnému projektu Mystery Calling, jehož cílem je získat potřebné informace o kvalitě poskytovaných služeb a zaměstnanců na zákaznických podporách vybraného …moreAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is the use of marketing method Mystery Calling by mobile operators. The theoretical part includes individual chapters, which are aimed at the marketing research and Mystery Shopping method. The practical part is focused on the Mystery Calling project. The first part of the project is about getting information about quality of offered services and employees on customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 6. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/9jwm1b/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAMISCH, Richard. \textit{Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/9jwm1b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach
Kamila Pomykalová -
The concept of Marketing its role and influence on advancements in mobile operators of Azerbaijan.
Mehriban Ismayilova