Návrh online marketingové komunikační kampaně společnosti EGGER s.r.o. – Bc. Eva Rotreklová
Bc. Eva Rotreklová
Diplomová práce
Návrh online marketingové komunikační kampaně společnosti EGGER s.r.o.
Design of a marketing online communication campaign for EGGER s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem online marketingové komunikace. Cílem práce je návrh online marketingové komunikační kampaně společnosti EGGER v České republice. Teoretická část práce na základě literární rešerše tvoří teoretický a metodologický přehled zkoumané oblasti marketingové komunikace, se zaměřením na internetovou komunikaci. V praktické části je představena zkoumaná společnost a prostřednictvím …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of online marketing communication. The aim of the diploma thesis is to propose an online marketing communication campaign for EGGER in the Czech Republic. The theoretical part of the work is based on literary research as a theoretical and methodological overview of the researched area of marketing communication, with a focus on Internet communication. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva