Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks – Ing. Pavla Mautvicová
Ing. Pavla Mautvicová
Bakalářská práce
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
Starbucks Corporate Identity Analysis
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní identity. V teoretické části je firemní identita nejprve definována a dále jsou rozebírány veškeré její složky. Praktická část je pak zaměřena na analýzu firemní identity společnosti Starbucks, která je doplněna o dotazníkové šetření, které zkoumá, jak se společnosti daří komunikovat s veřejností, jakou má image a jaké je o ní povědomí.Abstract:
This bachelor thesis addresses the issues of corporate identity. In the theoretical part, corporate identity is defined and later on, all its components are analysed. The practical part of the work engages in analysing corporate identity of Starbucks and is completed with survey research aiming to discover how the company communicates with public, what image it has and how high the brand awareness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ow45a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová -
Magnitute of Corporate communication with media
Alyona Ilyushkina -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov