Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks – Ing. Pavla Mautvicová
Ing. Pavla Mautvicová
Bachelor's thesis
Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks
Starbucks Corporate Identity Analysis
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní identity. V teoretické části je firemní identita nejprve definována a dále jsou rozebírány veškeré její složky. Praktická část je pak zaměřena na analýzu firemní identity společnosti Starbucks, která je doplněna o dotazníkové šetření, které zkoumá, jak se společnosti daří komunikovat s veřejností, jakou má image a jaké je o ní povědomí.Abstract:
This bachelor thesis addresses the issues of corporate identity. In the theoretical part, corporate identity is defined and later on, all its components are analysed. The practical part of the work engages in analysing corporate identity of Starbucks and is completed with survey research aiming to discover how the company communicates with public, what image it has and how high the brand awareness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ow45a/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová -
Magnitute of Corporate communication with media
Alyona Ilyushkina -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Zuzana Makúchová