Ing. Pavla Mautvicová

Bachelor's thesis

Analýza Corporate Identity společnosti Starbucks

Starbucks Corporate Identity Analysis
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní identity. V teoretické části je firemní identita nejprve definována a dále jsou rozebírány veškeré její složky. Praktická část je pak zaměřena na analýzu firemní identity společnosti Starbucks, která je doplněna o dotazníkové šetření, které zkoumá, jak se společnosti daří komunikovat s veřejností, jakou má image a jaké je o ní povědomí.
Abstract:
This bachelor thesis addresses the issues of corporate identity. In the theoretical part, corporate identity is defined and later on, all its components are analysed. The practical part of the work engages in analysing corporate identity of Starbucks and is completed with survey research aiming to discover how the company communicates with public, what image it has and how high the brand awareness …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní