Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption – Nina Wagner
Nina Wagner
Bakalářská práce
Green consumer behavior in Czechia in the case of coffee consumption
Zelené spotřebitelské chování v České republice v případě konzumace kávy
Anotace:
Spotřebitelé dnes na pultech obchodů stále častěji najdou příklady produktů, které jsou označeny “zelenými” značkami kvality, které deklarují, že jde o udržitelný či bio produktu. Problematika globálního oteplování nebo obecně životního prostředí je stále aktuálnější pro většinu spotřebitelů, protože se nemění jen klima, ale i chování spotřebitele. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit postoj spotřebitelů …víceAbstract:
Nowadays, consumers can find green packaging, bio seals, or green slogans on retailers' shelves more often. The whole of society is involved in this issue - the issue of global warming or, in general, the environment. Moreover, it is not only the climate that is changing but also the consumer and their behavior. The main goal of this Bachelor thesis was to determine the consumer attitude toward green …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85896
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85896
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování a greenwashing
Ondřej Jobánek -
Dopady greenwashingu na spotřebitelské chování v oblasti udržitelnosti
Eliška Nosková -
Zelený marketing v potravinárstve a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie generácie Z na území Českej republiky
Veronika Lazúrová -
Vliv zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu
Jana Mikolášová -
Selected aspects of household consumer behavior in the context of environmental and technological changes
Martin Hlaváček -
Green marketing
Michael Lerch -
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová -
Green Marketing
Tereza Budská