Rozvoj prosociálních dovedností u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku – Veronika SCHÖNBERGEROVÁ
Veronika SCHÖNBERGEROVÁ
Bachelor's thesis
Rozvoj prosociálních dovedností u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku
The development of prosocial skills for children with visual impairments in preschool
Anotácia:
Předložená bakalářská práce se zabývá rozvojem prosociálních dovedností u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku. Prosociální dovednosti jsou v životě člověka velmi důležité, a proto bychom měli u dětí tyto dovednosti hravou a zábavnou formou rozvíjet. Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo vytvoření návrhu pracovního postupu skupinového nácviku a posilování prosociálních dovedností u dětí …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the development of prosocial skills in preschool-aged children with visual impairment. Prosocial skills are very important in human life; therefore we should develop these skills in children in a playful and entertaining form. The main goal of my bachelor thesis was to design a work procedure for group practice and reinforcement of prosocial skills in preschool aged children …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2014
Zverejniť od: 15. 8. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Veronika Míková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHÖNBERGEROVÁ, Veronika. \textit{Rozvoj prosociálních dovedností u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Studies. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/9kwy1w/.
Jak správně citovat práci
SCHÖNBERGEROVÁ, Veronika. Rozvoj prosociálních dovedností u dětí se zrakovým postižením v předškolním věku. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.8.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 8. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social StudiesBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Práce na příbuzné téma
-
Volný čas dětí se zrakovým postižením v průběhu povinné školní docházky se zaměřením na sportovní a pohybové aktivity
Aneta BRŮŽKOVÁ -
Rozvoj prostorové orientace a samostatného pohybu u dětí se zrakovým postižením v mateřských školách pro děti se SVP
Natálie MUCHOVÁ -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Metody rané péče o dítě se zrakovým postižením
Kateřina Roubová -
Specifika práce s dítětem se zrakovým oslabením v logopedické intervenci
Veronika Pikešová -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Skauting pro všechny: inkluze dětí se zrakovým postižením ve volnočasových aktivitách
Dominik Levíček -
Analýza a komparace logopedických pracovních materiálů pro předškolní a mladší školní věk
Adam RAMDAN
Názov
Vložil
Vložené
Práva