Využití marketingových nástrojů v kampaních TOP 09 – Miriam FALTOVÁ
Miriam FALTOVÁ
Bakalářská práce
Využití marketingových nástrojů v kampaních TOP 09
Application of marketing tools in campaigns of TOP 09
Anotace:
Politické strany v České republice se stále více řídí pravidly marketingově orientované kampaně. Využívají tak nástrojů politického marketingu k lepšímu a efektivnímu oslovování voličů či tvorbě svých programů. Bakalářská práce se zabývá využitím vybraných marketingových nástrojů průzkumu trhu, segmentace, zacílení a umístění. Jejich teoretický rámec je v práci shrnut a poté aplikován na volební kampaně …víceAbstract:
Political parties in Czech Republic are more complying with marketing oriented campaign rules. They are using political marketing tools in order to better address their voters, and effectively create their political programs. The bachelor thesis looks into the usage of selected marketing tools research of political market, segmentation, targeting and positioning. This theoretical framework is summarized …víceKlíčová slova
politický marketing segmentace zacílení umístění marketingové nástroje TOP 09 kampaně volby
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FALTOVÁ, Miriam. Využití marketingových nástrojů v kampaních TOP 09. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová
Název
Vložil
Vloženo
Práva