Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele – Bc. Kristina Lomova
Bc. Kristina Lomova
Bachelor's thesis
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
PR as a part of the purchasing decisions of consumers
Abstract:
Tato práce pojednává o public relations jako o součásti nákupního rozhodování spotřebitele. Cílem práce je tedy zjistit, jaký má Public Relations vliv na nákupní rozhodování z pohledu samotného spotřebitele. Teoretická část práce pojednává o veřejném mínění, mezi které patři i firemní identita a komunikace. Ve druhé kapitole se dozvíte základní informace o komunikačním mixu a jeho prvcích. Praktická …moreAbstract:
This Bachelor’s thesis defines public relations as a part of the purchasing decisions of consumers. The aim is to find out how the public relation influences on the purchasing decisions of consumers. The first part of the thesis deals with public relation, which includes the corporate identity and communication. In the second capitol there is the basic information about the communication mix and it …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/al691/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Veronika Machowská, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
PR jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Irena Veselá -
PR jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Vladislav Štětina -
Vliv CSR aktivit vybraných podniků na nákupní chování spotřebitelů
David Mrkos -
Komunikace a propagace města Benešov
Jitka Žabová -
Vizuální identita a propagace Slovenského komorního divadla v Martině
Katarína Štefániková -
Vizuální Komunikace Muzeí: Článek propagace kulturního dědictví
Anna Zázvorková -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Vizuálna identita kultúrnej udalosti: Festival Poznanie
Natália Búzková