Vliv public relations na image firmy – Michaela Bělíková
Michaela Bělíková
Bakalářská práce
Vliv public relations na image firmy
Public relations impact on company image
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá problematikou oboru public relations a jeho vlivem na image firem. Zahrnuje pohled na PR v historickém kontextu, vymezení pojmů public relations a media relations a rozbor oblastí, nástrojů a strategií PR společně s legislativními a etickými omezeními. Praktická část prostřednictvím dotazníkového průzkumu a analýzy získaných dat zkoumá souvislost mezi image …víceAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis deals with issues of public relations and its influence on the image of companies. It includes a view of PR in a historical context, defining public relations and media relations, and analyzing areas, tools, and PR strategies along with legislative and ethical constraints. The practical part, through a questionnaire survey and the analysis of acquired data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n8e8w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
HR management a public relations - Vliv interní komunikace na motivaci zaměstnanců
Hana Mrzenová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Efektivní interní komunikace pomocí nástrojů public relations.
Pavla KOZLÍKOVÁ -
Nástroje interní komunikace ve firmě
Veronika Procházková -
Interní komunikace ve firmě
Lukáš Faksa -
Specifika interní marketingové komunikace ve vztahu k věku cílových skupin
Dominika Pejšková -
Interní komunikace projektu Fashion Point
Kateřina Bílková