Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka – Bc. Lenka Otáhalová
Bc. Lenka Otáhalová
Master's thesis
Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka
Identification of Target Groups and Communication Strategy Proposal of the Bujonka Brand.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou cílových skupin a návrhem komunikační strategie značky Bujónka, která na českém trhu prodává zdravý bujón z čerstvých surovin. Práce je členěna do tří částí. Teoretická se věnuje základním pojmům, které souvisí s danou problematikou. V praktické části je proveden marketingový výzkum, na základě kterého je posléze určen profil cílové skupiny a připraven návrh marketingové …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of target groups and the design of a communication strategy of the Bujónka brand, which sells healthy broth on the Czech market from fresh raw materials. The work is divided into three parts. Theoretical deals with the basic concepts related to the issue. In the practical part, a marketing research is carried out, on the basis of which the profile of the target …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OTÁHALOVÁ, Lenka. \textit{Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/9l5u4c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Otáhalová, Lenka. Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Tvorba komunikační strategie pro profil fotografky na Instagramu
Valeriia Zhuravska -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi
Arailym Zhumashova -
Marketingová komunikační strategie Knihovny Antonína Švehly
Alina Bagantsova -
Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni
Sára Fábry -
Specifika marketingu potravinářských firem se zaměřením na cílové skupiny seniorů a dětí na českém trhu
Květa Olšanová