Bc. Lenka Otáhalová

Master's thesis

Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka

Identification of Target Groups and Communication Strategy Proposal of the Bujonka Brand.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou cílových skupin a návrhem komunikační strategie značky Bujónka, která na českém trhu prodává zdravý bujón z čerstvých surovin. Práce je členěna do tří částí. Teoretická se věnuje základním pojmům, které souvisí s danou problematikou. V praktické části je proveden marketingový výzkum, na základě kterého je posléze určen profil cílové skupiny a připraven návrh marketingové …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of target groups and the design of a communication strategy of the Bujónka brand, which sells healthy broth on the Czech market from fresh raw materials. The work is divided into three parts. Theoretical deals with the basic concepts related to the issue. In the practical part, a marketing research is carried out, on the basis of which the profile of the target …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Otáhalová, Lenka. Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe