Emoční prožívání školní docházky na 1. stupni ZŠ – Bc. Tereza Vodičková
Bc. Tereza Vodičková
Bachelor's thesis
Emoční prožívání školní docházky na 1. stupni ZŠ
Emotional experiencing of elementary school attendance
Anotácia:
Tato výzkumná práce se věnuje emočnímu prožívání školní docházky dětí na 1. stupni ZŠ. Studie je zaměřena především na deskripci nejčastěji prožívaných emocí, jejich kategorizaci a zjištění rozdílností v emočním prožívání mezi chlapci a dívkami i jednotlivými ročníky. Výzkumu se zúčastnilo celkem 51 dětí z 2. – 5. třídy. Emoce byly zkoumány metodou volných výpovědí tzv. „Koláčů emocí“. Analýza výsledků …viacAbstract:
This thesis focuses on the emotional experiencing of elementary school attendance. The focus of the thesis is primarily on the description of the most frequently experienced emotions, their categorization and finding possible differences in emotional experiencing between boys and girls, and among respective grades. The research included 51 children from 2nd to 5th grades. Emotions were examined by …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fltkf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Zuzana Slováčková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Zkušenosti a prožívání školní docházky dospělých osob s ADHD
Sára JAŠTÍKOVÁ -
Prožívání školní úspěšnosti leváků na počátku školní docházky
Lenka SZWARCOVÁ