Řízení hodnoty pro zákazníka v polygragrafickém podniku – Ing. Ondrej Panák
Ing. Ondrej Panák
Master's thesis
Řízení hodnoty pro zákazníka v polygragrafickém podniku
Value-based management in graphic arts company
Abstract:
V prvej časti sa práca zaoberá hodnotou pre zákazníka z hľadiska jej všeobecnej charakterizácie rôznymi autormi. Rovnako sú popísané i dimenzie, v ktorých zákazník hodnotu vníma. Práca sa pozerá na hodnotu v marketingovom kontexte. Hlavným zámerom bolo zmapovať, ako sú v literatúre prezentované postupy, ako v podniku riadiť hodnotu pre zákazníka. Najobšírnejšie sú spracované praktické koncepty Kordupelského …moreAbstract:
The first section of this paper focuses on the concept of customer value dimensions as defined by peer studies. The text perceives customer value in a wider marketing context. The main purpose of this study was to find out in the literature what approaches other authors have to managing customer value in a company. The wider concepts by Kordupelsky and de Bonis are described with a brief reference …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2009
- Supervisor: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Panák, Ondrej. Řízení hodnoty pro zákazníka v polygragrafickém podniku. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / field:
Chemistry and Technical Chemistry / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Pavlína Kubů -
Současná hodnota peněz ve vybraných Mezinárodních standardech účetního výkaznictví
Michal Vrána -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková -
Péče o zákazníka v oblasti marketingu
Marina Smirnova -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Spokojenost zákazníka a video hry
Kateřina Kopecká -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova