Bc. Marina Smirnova

Bakalářská práce

Péče o zákazníka v oblasti marketingu

Customer Care Analysis in Marketing
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit současný stav péče o zákazníky ve společnosti Alza.cz. Dílčími cíli práce bylo prozkoumat nabídku služeb v oblasti péče o zákazníky ve vybrané firmě, zhodnotit spokojenost zákazníků s tímto systémem péče, vyhledat souvislosti v hodnocení spokojenosti zákazníků, spolehlivosti obchodu a ochotě doporučovat obchod dalším zákazníkům. Vedlejším cílem práce bylo prozkoumat znalost …více
Abstract:
The aim of this work is to evaluate the current state of customer care in Alza.cz. The partial goal of the work was: to explore the range of customer care services in the selected company, to evaluate customer satisfaction with this care system, to look for links in customer satisfaction assessments, business reliability and willingness to recommend business to other customers. The secondary goal of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní