Péče o zákazníka v oblasti marketingu – Bc. Marina Smirnova
Bc. Marina Smirnova
Bakalářská práce
Péče o zákazníka v oblasti marketingu
Customer Care Analysis in Marketing
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit současný stav péče o zákazníky ve společnosti Alza.cz. Dílčími cíli práce bylo prozkoumat nabídku služeb v oblasti péče o zákazníky ve vybrané firmě, zhodnotit spokojenost zákazníků s tímto systémem péče, vyhledat souvislosti v hodnocení spokojenosti zákazníků, spolehlivosti obchodu a ochotě doporučovat obchod dalším zákazníkům. Vedlejším cílem práce bylo prozkoumat znalost …víceAbstract:
The aim of this work is to evaluate the current state of customer care in Alza.cz. The partial goal of the work was: to explore the range of customer care services in the selected company, to evaluate customer satisfaction with this care system, to look for links in customer satisfaction assessments, business reliability and willingness to recommend business to other customers. The secondary goal of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d7zxi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková