Marketingový plán na podporu rozšírenej reality v make-up priemysle – Alexandra Kubisová
Alexandra Kubisová
Bachelor's thesis
Marketingový plán na podporu rozšírenej reality v make-up priemysle
Marketingový plán na podporu rozšířené reality v make-up průmyslu
Abstract:
Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingový plán na podporu rozšířené reality pro dekorativní značku L'Oréal Paris. Současně práce bude zkoumat, jak ovlivňují prostředky rozšířené reality spotřebitele, jeho nákupní chování a to, zda je nástroj rozšířené reality vnímán jako konkurenční výhoda. Práce zároveň představí projekt rozšířené reality, popíše chování tohoto média, zhodnotí aktuální světové …moreAbstract:
The main goal of this work is to create a marketing plan to support augmented reality for the decorative brand L'Oréal Paris. At the same time, the work will examine how augmented reality affect the consumer, his shopping behavior and whether the augmented reality tool is perceived as a competitive advantage. The work will also present a project of virtual reality, describe the behavior of this medium …moreAbstract:
Hlavným cieľom tejto práce je vytvoriť marketingový plán na podporu rozšírenej reality pre dekoratívnu značku L'Oréal Paris. Súčasne práca bude skúmať, ako vplývajú prostriedky rozšírenej reality na spotrebiteľa, jeho nákupné chovanie a to, či je nástroj rozšírenej reality vnímaný ako konkurenčná výhoda. Práca zároveň predstaví projekt rozšírenej reality, popíše chovanie tohto média, zhodnotí aktuálne …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Rozvoj a inovace digitální marketingové komunikace v turismu Královéhradeckého kraje
Dominika Kramorišová -
Use of augmented reality with gamification elements for marketing on social networks
Gabriela Sittová -
Augmented reality ve fashion marketingu
Bára Kohoutová -
Využití rozšířené reality v marketingu destinace CR
Marek Javorka -
Augmented Reality as an Instore Marketing Tool
Lorena Shyti -
Marketing and Augmented Reality
Martin Zelený -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová