ICT v životě a vzdělávání dospělých - očima kombinovaných studentů – Bc. Pavla Zvoňárová
Bc. Pavla Zvoňárová
Diplomová práce
ICT v životě a vzdělávání dospělých - očima kombinovaných studentů
Information and communication technologies in lives and education of present-day adults - through the students eyes
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a empirickou. Teoretická část práce se věnuje postavení a potřebám dnešních dospělých v soudobé společnosti, jež bývá označována jako společnost vědění. V takové společnosti se stává žádoucím cílem celoživotní učení, jehož významným nástrojem je vzdělávání dospělých. Dále teoretická část řeší problematiku ICT, které v současnosti představují důležitý …víceAbstract:
This final year thesis is structured into two parts - the theoretical part and empirical part. Theoretical part deals with the role and needs of present-days adults in knowledge society. In present-days society lifelong learning is becoming the permanent need. One of the instruments of lifelong learning is adult education. The theoretical part also focuses on information and communication technologies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xi6bk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky
Jiří Horák -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská -
Informační gramotnost studentů středních knihovnických škol se zaměřením na tvorbu a sdílení informací
Jana Uchočová -
Informační gramotnost studentů uměleckých vysokých škol v České republice: případová studie Janáčkovy akademie múzických umění
Iva Kašpárková -
Informační gramotnost se zaměřením na hodnocení informací žáky 8. a 9. ročníků základních škol
Natálie Fábry -
Vzdělávání k mediální a informační gramotnosti: Analýza stavu na Masarykově univerzitě prostřednictvím interview s pracovníky Centra informačního vzdělávání
Hana Veselková -
Rozvoj informační gramotnosti v předškolním vzdělávání: návrh edukačních aktivit
Ivana Konečná