Marek Sedláček

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace státního podniku České pošta. Hlavním cílem bylo analyzovat daný podnik a následně navrhnout opatření v rámci komunikačního mixu a zpracování návrhu marketingové komunikace, včetně mediálního plánu a harmonogramu na období jednoho roku. K analýze posloužily výsledky dotazníkového šetření, rozhovor s ředitelem úseku marketing a produkt development …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of a state enterprise Česká pošta and its analysis. The main goal of this thesis is an analysis of this certain firm, proposal of measures within communication mix and procession of the design of marketing communication, including a medial plan and a schedule for one year. Questionnaire, interview with the head of marketing and product development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku