Využití neuromarketingu ve finančních službách – Bc. Koutský Koutský
Bc. Koutský Koutský
Master's thesis
Využití neuromarketingu ve finančních službách
Use of neuromarketing in financial services
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem neuromarketingu ve finančních službách. V teoretické části vysvětluje obecné pojmy marketingu až po jeho historii vývoje. Poté do hloubky popisuje a analyzuje neuromarketing jako vědu, která se využívá ve finančních službách, a to jaké metody jsou využívány. V praktické části využívám eye-trackingovou metodu pro analýzu kampaní České spořitelny pro ilustraci využití …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of neuromarketing in financial services. The theoretical part explains the general concepts of marketing up to its history. It then describes in detail and analyzes neuromarketing as a science that is used in financial services. In the practical part of the thesis I present a research based on eye-tracking method together with its qualitative analysis. The aim …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fedkd/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing ve finančním poradenství
Marie Ortová -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Hádek -
Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti
Radim Fiala -
Marketing ve sportu
Dmitry Zakharov -
Personální marketing ve vybraném podniku
Markéta Kubíková -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing ve sportu
Tomáš Půlpán