Mezinárodní marketingová strategie – Bc. Karolína Pustková
Bc. Karolína Pustková
Diplomová práce
Mezinárodní marketingová strategie
International marketing communication
Anotace:
Cílem této diplomové práce je identifikovat komunikační strategie pro vybraný mezinárodně působící podnik v konkrétních zahraničních regionech a následně navrhnout vhodné úpravy či zcela novou podobu komunikačních aktivit a nástrojů. Teoretická část je zaměřená na problematiku mezinárodního marketingu a marketingového mixu, proces tvorby marketingové strategie a důvody pronikání firem na zahraniční …víceAbstract:
This thesis aims to identify communication strategies for a selected internationally operating company in specific foreign regions and subsequently suggest appropriate adjustments or a completely new form of communication activities and tools. The theoretical part is focused on the issue of international marketing and the marketing mix, the process of creating marketing strategies, and the reasons …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ujc7l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová