Jana Viktorie ŠEINEROVÁ

Bakalářská práce

Využití virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace

Utilisation of viral marketing as a new form of marketing communication
Anotace:
Práce se zabývá využitím virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace. Charakter práce je teoreticko-aplikační. V teoretické části jsou popsány zásady správné tvorby virálního sdělení. Autorka zde vyzdvihuje nejen výhody tohoto marketingového nástroje, ale také možná rizika s ním spojená. Jelikož je Internet hlavním komunikačním kanálem, který firmy při virálním marketingu využívají …více
Abstract:
The labour is concerned with utilisation of viral marketing as a new form of marketing communication. It has a theoretical - application character. In the theoretical part the principles of good creation viral message are described. The authoress highlights not only benefits of this marketing tool but also its possible risks associated with it. Since Internet is the main communication channel that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 42116

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Kuldová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEINEROVÁ, Jana Viktorie. Využití virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností