Využití virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace – Jana Viktorie ŠEINEROVÁ
Jana Viktorie ŠEINEROVÁ
Bakalářská práce
Využití virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace
Utilisation of viral marketing as a new form of marketing communication
Anotace:
Práce se zabývá využitím virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace. Charakter práce je teoreticko-aplikační. V teoretické části jsou popsány zásady správné tvorby virálního sdělení. Autorka zde vyzdvihuje nejen výhody tohoto marketingového nástroje, ale také možná rizika s ním spojená. Jelikož je Internet hlavním komunikačním kanálem, který firmy při virálním marketingu využívají …víceAbstract:
The labour is concerned with utilisation of viral marketing as a new form of marketing communication. It has a theoretical - application character. In the theoretical part the principles of good creation viral message are described. The authoress highlights not only benefits of this marketing tool but also its possible risks associated with it. Since Internet is the main communication channel that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
42116
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kuldová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEINEROVÁ, Jana Viktorie. Využití virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace firmy ŠKODA AUTO a.s.
Dominika Gulisová -
Marketingová komunikace neziskových organizací
Klára Machalová -
Moderní trendy marketingové komunikace
Daria Pogorelova -
Využití nových trendů marketingové komunikace v I’M FIT fitness a wellness Clubu
Marie Khawajah -
Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost.
Zuzana Dvořáková -
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.
Veronika Nemečková -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass
Markéta Jeriová