Využití virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace – Jana Viktorie ŠEINEROVÁ
Jana Viktorie ŠEINEROVÁ
Bachelor's thesis
Využití virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace
Utilisation of viral marketing as a new form of marketing communication
Abstract:
Práce se zabývá využitím virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace. Charakter práce je teoreticko-aplikační. V teoretické části jsou popsány zásady správné tvorby virálního sdělení. Autorka zde vyzdvihuje nejen výhody tohoto marketingového nástroje, ale také možná rizika s ním spojená. Jelikož je Internet hlavním komunikačním kanálem, který firmy při virálním marketingu využívají …moreAbstract:
The labour is concerned with utilisation of viral marketing as a new form of marketing communication. It has a theoretical - application character. In the theoretical part the principles of good creation viral message are described. The authoress highlights not only benefits of this marketing tool but also its possible risks associated with it. Since Internet is the main communication channel that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
42116
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Kuldová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEINEROVÁ, Jana Viktorie. \textit{Využití virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/9n17ao/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEINEROVÁ, Jana Viktorie. Využití virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace firmy ŠKODA AUTO a.s.
Dominika Gulisová -
Marketingová komunikace neziskových organizací
Klára Machalová -
Moderní trendy marketingové komunikace
Daria Pogorelova -
Využití nových trendů marketingové komunikace v I’M FIT fitness a wellness Clubu
Marie Khawajah -
Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost.
Zuzana Dvořáková -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.
Veronika Nemečková -
Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass
Markéta Jeriová