Jana Viktorie ŠEINEROVÁ

Bachelor's thesis

Využití virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace

Utilisation of viral marketing as a new form of marketing communication
Abstract:
Práce se zabývá využitím virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace. Charakter práce je teoreticko-aplikační. V teoretické části jsou popsány zásady správné tvorby virálního sdělení. Autorka zde vyzdvihuje nejen výhody tohoto marketingového nástroje, ale také možná rizika s ním spojená. Jelikož je Internet hlavním komunikačním kanálem, který firmy při virálním marketingu využívají …more
Abstract:
The labour is concerned with utilisation of viral marketing as a new form of marketing communication. It has a theoretical - application character. In the theoretical part the principles of good creation viral message are described. The authoress highlights not only benefits of this marketing tool but also its possible risks associated with it. Since Internet is the main communication channel that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 42116

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Kuldová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠEINEROVÁ, Jana Viktorie. Využití virálního marketingu jako nové formy marketingové komunikace. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická