Uplatnění komunikačních dovedností při práci optometristy – Mgr. Kamila Knötigová
Mgr. Kamila Knötigová
Bakalářská práce
Uplatnění komunikačních dovedností při práci optometristy
Application of communication skills in work optometrist
Anotace:
Tato bakalářská práce má vymezit pojem komunikace. Zabývá se komunikačním procesem, na pracovišti optometrie. Popisuje verbální a neverbální složku komunikace a jejich efektivní využití při rozhovoru s klientem. Nastiňuje, jak správně využít různých druhů otázek. Dále se věnuje typologii klientů z hlediska jejich vzhledu a charakteru. Zabývá se komunikací s klienty dle věku – děti, klienti v produktivním …víceAbstract:
This work should define the concept of communication. It deals with the communication process at the workplace Optometry. It describes verbal and nonverbal component of communication and their effective use in an interview with the client. It outlines how to use various types of questions. It also discusses the typology of clients in terms of their appearance and character. It deals with communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uz1b1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Pavel Beneš, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Sylvie Petrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Lékařská fakultaMasarykova univerzita
Lékařská fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Optometrie
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace v sektoru služeb
Patrik Hercík -
Komunikační bariéry a pravidla efektivní komunikace mezi učitelem a žákem
Martina PAŠKOVÁ -
Efektivní komunikace v praxi mateřské školy
Eliška MARKOVÁ -
Zásady efektivní komunikace s žáky se sluchovým postižením
Veronika VROBELOVÁ -
Význam zdravé komunikace v partnerských vztazích
Martin Kuchař -
Komunikace v organizaci
Daniel Surán -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková