Uplatnění komunikačních dovedností při práci optometristy – Mgr. Kamila Knötigová
Mgr. Kamila Knötigová
Bachelor's thesis
Uplatnění komunikačních dovedností při práci optometristy
Application of communication skills in work optometrist
Abstract:
Tato bakalářská práce má vymezit pojem komunikace. Zabývá se komunikačním procesem, na pracovišti optometrie. Popisuje verbální a neverbální složku komunikace a jejich efektivní využití při rozhovoru s klientem. Nastiňuje, jak správně využít různých druhů otázek. Dále se věnuje typologii klientů z hlediska jejich vzhledu a charakteru. Zabývá se komunikací s klienty dle věku – děti, klienti v produktivním …moreAbstract:
This work should define the concept of communication. It deals with the communication process at the workplace Optometry. It describes verbal and nonverbal component of communication and their effective use in an interview with the client. It outlines how to use various types of questions. It also discusses the typology of clients in terms of their appearance and character. It deals with communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uz1b1/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Pavel Beneš, Ph.D.
- Reader: Mgr. Sylvie Petrová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Lékařská fakultaMasaryk University
Faculty of MedicineBachelor programme / field:
Specializations in Health Science / Optometry
Theses on a related topic
-
Komunikace v sektoru služeb
Patrik Hercík -
Komunikační bariéry a pravidla efektivní komunikace mezi učitelem a žákem
Martina PAŠKOVÁ -
Efektivní komunikace v praxi mateřské školy
Eliška MARKOVÁ -
Zásady efektivní komunikace s žáky se sluchovým postižením
Veronika VROBELOVÁ -
Význam zdravé komunikace v partnerských vztazích
Martin Kuchař -
Komunikace v organizaci
Daniel Surán -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková