Vliv sociálních sítí na marketingovou komunikaci turismu ve Středočeském kraji – Karolína Schummerová
Karolína Schummerová
Bakalářská práce
Vliv sociálních sítí na marketingovou komunikaci turismu ve Středočeském kraji
The Influence of Social Media in Tourism Marketing Communication in the Central Bohemian Region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na sociální sítě v marketingové komunikaci turismu. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci na sociálních sítích u turistických destinací ve Středočeském kraji pomocí obsahové analýzy a komparace. Dalším cílem je na základě analýzy představit doporučení ke zlepšení současné komunikace. Teoretická část práce se zabývá vymezením základních pojmů, jako je turistická …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the social media in tourism marketing communication. The aim of this thesis is to evaluate social media marketing communication for tourist destinations in the Central Bohemia Region through content analysis and comparison. Also, another aim is to present recommendations for improving the current communication based on the analysis. The theoretical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89039
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedoucí: Petr Janeček
- Oponent: Hana Musílková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89039
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová