Kateřina Hrušková, DiS.

Bachelor's thesis

Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí

Communication strategy to increase customer loyalty of a selected company in the B2B market
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje návrhu komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí. Práce je rozdělena na část teoretickou, metodiku a část praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V druhé části je popsána metodika, tedy zvolený postup návrhu zkoumání a také hlavní cíl, který je rozdělen do několika …more
Abstract:
The bachelor Thesis deals with the design of a communication strategy to increase customer loyalty in the B2B market. The work is divided into a theoretical part, methodology and practical part. The theoretical part explains the concepts of marketing, marketing communucation and marketing research. The second part describes themethodology, so the chosenn research design procedure and also the main …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 1. 2024
  • Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.