Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí – Kateřina Hrušková, DiS.
Kateřina Hrušková, DiS.
Bakalářská práce
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Communication strategy to increase customer loyalty of a selected company in the B2B market
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje návrhu komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí. Práce je rozdělena na část teoretickou, metodiku a část praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V druhé části je popsána metodika, tedy zvolený postup návrhu zkoumání a také hlavní cíl, který je rozdělen do několika …víceAbstract:
The bachelor Thesis deals with the design of a communication strategy to increase customer loyalty in the B2B market. The work is divided into a theoretical part, methodology and practical part. The theoretical part explains the concepts of marketing, marketing communucation and marketing research. The second part describes themethodology, so the chosenn research design procedure and also the main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/uyh71/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
- Vedoucí: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace v organizaci
Radana Ilčenková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský