Kirill Smolin

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace hudební školy

Marketing of the music school “Let’s play!”
Abstract:
Malé firmy se musí v současném dynamickém a konkurenčním podnikatelském prostředí odlišit od svých konkurentů a používat nejmodernější metody, jak zaujmout a udržet si klienty. Klíčem k takovému úspěchu je marketingový plán, který klade důraz na kreativitu a originalitu. Tato bakalářská práce se zabývá marketingem hudební školy „Let’s play!“. Cílem této práce je prozkoumat aktuální marketingovou aktivitu …more
Abstract:
In today's dynamic and competitive business environment, small businesses must differentiate themselves from their competitors and use the latest methods to attract and retain clients. The key to such success is a marketing plan that emphasizes creativity and originality. This bachelor thesis deals with the marketing of the music school "Let's play!". The aim of this thesis is to examine the current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2023
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Marcela Zamazalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89796