Výuka anglického jazyka na 1. stupni ZŠ reflektovaná s odstupem žáky gymnázia. – Mgr. Barbara Turková
Mgr. Barbara Turková
Master's thesis
Výuka anglického jazyka na 1. stupni ZŠ reflektovaná s odstupem žáky gymnázia.
Primary school English teaching as reflected by secondary school students.
Abstract:
Práce se zabývá sledováním efektivity zahájení procesu učení se anglickému jazyku v preprimárním a primárním vzdělávání, žákovskou reflexí raných začátků učení se, případně různých motivačních faktorů provázejících vztah k učení včetně rodinného zázemí. Výzkum byl realizován pomocí dotazníku, testu a rozhovoru. Sledovanou skupinou byli žáci břeclavského gymnázia.Abstract:
The thesis deals with monitoring the efectivity of early second language aquisition in pre-school and primary school education, student reflection of early stages of learning, and various motivational factors accompanying one’s relationship to learning (including family background). The research was conducted via a questionnaire, a test and an interview. The target group comprises of the students of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d9lsl/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2018
- Supervisor: Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
- Reader: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Povinná předškolní docházka z pohledu učitele preprimárního a primárního vzdělávání
Pavla KRAVALOVÁ -
Financování regionálního školství na úseku preprimárního a primárního vzdělávání
Vladimír Skoták -
Pohádka jako didaktický materiál v období preprimárního a raně primárního vzdělávání
Marcela Durdová Kimmerová -
Komparace systému primárního a preprimárního vzdělávání v České republice a ve Španělsku
Lucie Ottová -
Analýza kurikula preprimárního a primárního vzdělávání na Slovensku
Barbora Lukáčová -
Jazykové vzdělávání dospělých pomocí Callanovy metody (anglický jazyk)
Terezie FLÍDROVÁ -
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš -
Způsoby vyjádření jednotlivých sémantických situací českého dativu v germánských jazycích se zaměřením na jazyk anglický a německý
Jakub ŘÍHOVSKÝ