Mgr. Barbara Turková

Master's thesis

Výuka anglického jazyka na 1. stupni ZŠ reflektovaná s odstupem žáky gymnázia.

Primary school English teaching as reflected by secondary school students.
Abstract:
Práce se zabývá sledováním efektivity zahájení procesu učení se anglickému jazyku v preprimárním a primárním vzdělávání, žákovskou reflexí raných začátků učení se, případně různých motivačních faktorů provázejících vztah k učení včetně rodinného zázemí. Výzkum byl realizován pomocí dotazníku, testu a rozhovoru. Sledovanou skupinou byli žáci břeclavského gymnázia.
Abstract:
The thesis deals with monitoring the efectivity of early second language aquisition in pre-school and primary school education, student reflection of early stages of learning, and various motivational factors accompanying one’s relationship to learning (including family background). The research was conducted via a questionnaire, a test and an interview. The target group comprises of the students of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2018
  • Supervisor: Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta