Výuka anglického jazyka na 1. stupni ZŠ reflektovaná s odstupem žáky gymnázia. – Mgr. Barbara Turková
Mgr. Barbara Turková
Diplomová práce
Výuka anglického jazyka na 1. stupni ZŠ reflektovaná s odstupem žáky gymnázia.
Primary school English teaching as reflected by secondary school students.
Anotace:
Práce se zabývá sledováním efektivity zahájení procesu učení se anglickému jazyku v preprimárním a primárním vzdělávání, žákovskou reflexí raných začátků učení se, případně různých motivačních faktorů provázejících vztah k učení včetně rodinného zázemí. Výzkum byl realizován pomocí dotazníku, testu a rozhovoru. Sledovanou skupinou byli žáci břeclavského gymnázia.Abstract:
The thesis deals with monitoring the efectivity of early second language aquisition in pre-school and primary school education, student reflection of early stages of learning, and various motivational factors accompanying one’s relationship to learning (including family background). The research was conducted via a questionnaire, a test and an interview. The target group comprises of the students of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d9lsl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2018
- Vedoucí: Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Povinná předškolní docházka z pohledu učitele preprimárního a primárního vzdělávání
Pavla KRAVALOVÁ -
Financování regionálního školství na úseku preprimárního a primárního vzdělávání
Vladimír Skoták -
Pohádka jako didaktický materiál v období preprimárního a raně primárního vzdělávání
Marcela Durdová Kimmerová -
Komparace systému primárního a preprimárního vzdělávání v České republice a ve Španělsku
Lucie Ottová -
Analýza kurikula preprimárního a primárního vzdělávání na Slovensku
Barbora Lukáčová -
Jazykové vzdělávání dospělých pomocí Callanovy metody (anglický jazyk)
Terezie FLÍDROVÁ -
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš -
Způsoby vyjádření jednotlivých sémantických situací českého dativu v germánských jazycích se zaměřením na jazyk anglický a německý
Jakub ŘÍHOVSKÝ