Sociální aspekty individuální integrace žáka s Aspergerovým syndromem – Bc. Radka Vlčková
Bc. Radka Vlčková
Diplomová práce
Sociální aspekty individuální integrace žáka s Aspergerovým syndromem
Social Aspects of Individual Inclusion of a Pupil with Asperger Syndrome
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou determinantů, působících v procesu sociální integrace žáka s Aspergerovým syndromem, individuálně integrovaného v běžné základní škole, tedy analýzu činitelů vnitřních a vnějších, spolupodílejících se na kvalitě sociálního začlenění žáka v kontextu integrativního/inkluzivního vzdělávání. Práce je rozdělena na tři teoretické kapitoly a jednu výzkumnou část. Teoretická …víceAbstract:
The work deals with analysis of integration determinants influencing social integration of pupils with Asperger syndrome, individually integrated in a mainstream primary school. It means analysis of inside and outside factors affecting social inclusion of pupils in the context of integrative/inclusive education. The work is divided into three theoretical chapters and one practical part. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wnecd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková